Monday, May 14, 2012

'AIR'

Assalamualaikum...

Just wanna share this picture


What do you think?
Gambar yang penuh dengan simbolik.
Ini lah aktiviti aku dalam masa sebulan
Korbankan masa, rasa, sakit
Walaupun tidak seperti yang diharapkan tetapi aku tetap berpuas hati 
kerana akhirnya aku dapat memberanikan diri berada di atas pentas
yang pada aku sebelum ini tidak akan mungkin terjadi..

Aku menjadi seseorang bukan diriku yang sebenarnya
menjadi seseorang yang lain, yang pekak, bisu dan buta..
Apakah perasaan anda jika menjadi seperti itu
Ditambah lagi dengan kebencian seorang ibu kepada anaknya
Diherdik, dihina, dibenci
Tetapi disebalik itu, terdapat seorang bapa yang menjadi pelindung 
Malahan, muncul satu cahaya yang memberi anak tersebut peluang untuk hidup seperti orang lain.

Melalui cahaya tersebut, anak itu bangkit meneruskan hidup.
Menjadi insan yang berguna
Cahaya tersebut juga memberi sinar yang paling terang
Cahaya itu sanggup memberi pancainderanya sebagai pengganti diri 
Setelah ketiadaannya di dunia
Melalui cahaya itu lah anak tersebut mampu melihat keindahan ciptaan tuhan..

#seyes nak berlakon lagi watak ni, tak puas hati 
#sem 8, balas dendam..
#ditujukan kepada setiap GURU..Pengorbanan GURU paling berharga

#terima kasih kerana memilih saya menjadi MURNI..Murni adalah insan yang paling bertuah

TO: 
iman & k.nilam (director & manager)
zaiyah (stage manager)
chris (papa)
ziqa (mama)
fready (cikgu adam)
k.tini ( debby)
erza (maya)
dila (cikgu maria)
linda (mak jah)
k.nana (runner & autism)
rubi (runner & budak cacat)
biha & killa (runner)
ain (runner & asst mama)
juan (lingting & photographer)
hisham & membe (audio)
alex (runner)

#sayang korang ketat-ketat..pengalaman paling berharga yang tak mungkin aku lupakan sampai bila-bila
terima kasih atas segala tunjuk ajar, segala kerjasama yang diberikan
#lebam dah badan ni hasil deraan si DEBBY
#hati masih lagi penuh dengan semangat!

2 comments:

Killa said...

akan merindui kamu2 semua..huhu

mentari hati said...

merindui kamu semua jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...